God Jul Bloggen !! <33

Hej och God Jul !! 
Igår va de julafton, vi va i kyrkan som vanligt och åt julbord och kolla på kalle anka och år gröt med mandel i. Öppnade julklappar (skriver inte i ordning). Jag e glad för mina julklappar! Jag orkar inte skriva allt jag fick men jag fick en kamera, en blå och så fick jag ett fodral till också, jag har ingen julklapp jag tyckte bäst om, alla va BÄST !!! Jag fick ju inte allt jag önskade mej men jag är nöjd ändå <33 Idag ska min gudmor komma och vi ska ha som julafton me henne, farmor är hos oss också, vi hämtade henne i onsdags. Nu ska jag göra nåt annat.
Jag har inga pengar på mobilen bara så ni vet :P



PUSS O KRAM JULBANAN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0