Eftermidda <33

Hej
De va askul i stan idag !!! Vi va på morderna museet också och titta på pepparkakshus utställning så kunde man rösta på vilket man tyckte va finast. Ja röstade på en kyrka som va jätte fin, vissa hus va ascoola !!! Pappa håller på att försöka fixa datan för vi har startat om den så ja kan inte lägga in nåra bilder :( !! Men ja ska lägga in dom nån annan dag :) På museet så  spelade dom in postkådlotteriet och Sandra dahlberg va där och prata !!! De e lixom en kändis vi blev helt chockade !!! Hon såg oss !! aaaaaa !!! Vi kanske kom me på tv ?? Jag hämtade mig inte från chocken på en lång stund....de vba ju ascoolt att se en kändis lixom !!!

Efter de så gick vi till gamla stan och va på julmarknaden där. Jag köpte brända mandlar och en tomte och glögg och lite annat......<33
Sen åkte vi hem och nu sitter ja vid datan !!!
 De e sndra !!! Blev lite stor hehe......från hej hej sommar !!


PUSS OCH KRAM JULBANAN !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ är det första gången du ser en kändis eller? Jag har träffat många, till och med kramat! Det är inte så märkvärdigt! såg du på hejhej sommar eller?

2009-12-23 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0