I Sommar<33

Den här sommmaren har jag haft roligt och mykcet bilresande...men nu är jag äntligen hemma för jag har varit hos min faster i ett ställe dom heter kalv, det ligger ''nära'' ullared om ni vet vad det är  jag köpte ett sims 3 när jag var där!,, och så har jag varit hos min moster i skåne..och när jag va där så åkte vi över till danmark och gick och köpte lite olika saker och så åkte vi till bakken utanför köpenhamn det är ett tivoli typ och sen åkte vi till baka till kalv på en och samma resa utan att åka hem..

Inanna det så har jag varit ute med våran segelbåt och varit hos mormor och i Halmstad och hos kompisar.

I övermorgon ska jag åka till min kompis landställe. Kul och kanske segla igen men motorn är trasig så kanske inte blir något  !!!! :(

Jag kan visa en bild på mig, så här ser jag ut ::Det är jag hehe.! Hej då!!!      Komentera gärna....<33

Kommentarer
Postat av: nora

kika gärna in på min blogg http://norlinn.blogg.se/

2009-08-07 @ 19:11:29
URL: http://norlinn.blogg.se/
Postat av: karro

ska du va hemma den här veckan eller ska du bort??vi kan kanske va nån dag??

2009-08-09 @ 20:52:42
Postat av: Danniella

Asså du ser fett ful ut tycker jag! men aja du kan inte hjälpa det... // DA

2009-09-07 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0