Hej..

Hej !  Idag och igår gjorde jag inte så mycket...mer en att jag va i skolan igår och hade nån förbrödrardag och det var sådär.....man gjorde lite olika grenar typ basketfia och dra en bil upp för en backe och så lite andra saker. Sen åkte jag buss hem med karro och sen så va vi hos mig lite, sen åkte vityp en hållplats med bussen och så va det nån knäpp busschafför som sa att jag inte visade mitt kort men det gjorde jag så jag fick visa det igen, och så gick vi sista biten hem till henne. Jag sov över och vi hade kul  !!!!!!  <333 Idag blev jag hämtad och så nu sitter jag vid datan...Har tråkigt!
   
Kommer en liten bild....Det är min katt...gullig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0