Skolan.... -.-'

Tjena männsikor som fortfarande läser min blogg :D

Jag har ganska mycket skolstress just nu..
I svenskan ska jag läsa ut en bok, göra mig redo för en uppsats om den..
I franskan har jag typ 40 gloser jag ska lära mig..
Har no och matte prov!

Men detta är veckan med skolas dag, som blir den mest chilligaste veckan på hela vårterminen!
Man älskar bara veckan då skolans dag :D Lediga typ hela tiden, halvdagar och en massa annat mys (mys? O.o)..

Japp, så nu borde jag egentligen läsa ut ''Janne min Vän'' ..
Fast jag sitter här vid datorn och gör saker som jag tycker är roligare, och ska man inte bara leva livet på ett bra sätt ;D

Just nu drogar jag Fun. och Hayley Williams cover på ''Somebody that you used to know''..
Vill färga håret lite coolare.. O.o


Mitt ben haha :P

Jag Tova och Ellie hade ansiktsmålning på skolans dag och jaa, ellie skrev detta på mitt ben..


Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0